Desert rapid cu Miez de Lapte



Va spuneam intr-o postare anterioara despre bunatatile Delaco si despre cum luna aceasta ne vom rasfata cu multe retete cu branzeturi gustoase.

Incepem cu un desert simplu si rapid, cu Miez de Lapte cu 0 % grasime, ideal pentru vara, cand vrem sa ne pastram suple :) Este un desert foarte rapid si bun, excelent si pentru cei mici, atunci cand vrem sa le oferim o gustare sanatoasa.

Fructele sunt la alegere, de preferat de sezon si cat mai colorate, ca sa-i atragem pe micii mofturosi :)

Am folosit:
  • Miez de Lapte cu 0 % grasime sau Natur, biscuiti vanilati, kiwi, capsuni.

Pentru preparare nu mai avem nevoie de explicatii, fiecare isi foloseste imaginatia. Eu le-am asezat de forma unui turnulet (cam Turnul din Pisa e al meu, ca a iesit cam stramb). :))

Alternam biscuitii cu Miezul de Lapte si cu felii de fructe.


Pofta buna si gatiti cu spor!

9 Response to "Desert rapid cu Miez de Lapte"

  1. Delicios turnul tau din Pisa. :)

    Maya says:

    Arata super colorat si apetisant!

    Danutza says:

    Merci Alina! As zice ca-i si la fel de inclinat :)) :*

    Danutza says:

    Merci mult Maya! :*

    Arata foarte bine brinzica, iar desertul cred ca e delicios !

    Danutza says:

    Daniela, mie imi place branzica asta cel mai tare cu fructe, cred ca e cea mai potrivita combinatie :D

    Pup :*

    Anonim says:

    Eu m-am abonat la blogul tau pt ca am vazut multe retete clasice explicate bine. Mi-au placut retetele de piftie, caltabos, sarmale... chiar si prajitura Fanta :).Postarea asta insa mi-a lasat un gust amar.

    Dezamagita de reteta. Pot s-o fac si eu in 5 minute si apoi sa-mi deschid blog. O scuza pt. reclama la un produs presupus sanatos. De cand lactatele 0% grasimi sunt asa sanatoase? Branza aia contine doar lapte? Stiam ca are unele adaosuri...Ramona

    Danutza says:

    Ramona, ma bucur ca iti plac retetele mele clasice si ca imi urmaresti blogul :)

    Aceasta reteta este intr-adevar una foarte usoara, tocmai pentru cu blogul meu promoveaza si gatitul simplu, rapid si fara foc. Acum daca ne gandim logic, nu pot pune doar retete de sarmale si piftie tot anul :)

    Blogul acesta este unul gratuit, pe care tu si ceilalti il accesati free, fara costuri si obligatii. In aceste conditii eu am libertatea si interesul de a pune orice fel de retete doresc, inclusiv reclame si promovari ale unor marci.

    Desigur, ai libertatea sa ignori aceste postari sau sa iti deschizi propriul blog, desi e nevoie de multa munca pentru a face performantele mele :D

    Cat despre branzica Miez de Lapte, iti recomand sa o incerci, este foarte buna si da, este sanatoasa. Este branza CALCICA si este recomandata in special pentru cei cu deficiente de calciu. Acum daca vrei sa vorbim de adaosuri, stii probabil ca si rosiile, salata verde si merele contin o multime de substante nocive, dar le consumi fara probleme, doar pentru ca nu sunt semnate de o marca care iti este aparent antipatica.

    Luna aceasta este luna Delaco pe blogul meu, asa ca vei vedea foarte multe retete cu aceste produse. Daca esti un cititor serios si frecvent iti recomand sa te imprietenesti cu acest brand, fiindca este singurul si ultimul comentariu la care am sa-ti raspund, pe aceasta tema!

    O zi frumoasa!

    Anonim says:

    Pai imi recomanzi degeaba pt ca eu nu am nicio treaba cu lactatele din comert, ce sa mai spun de pseudo-lactatele cu 0% grasimi.

    Insa sunt un cititor serios si iti multumesc ca mi-ai adus aminte de pandispanul cu cirese. Arata foarte misto, cred ca il fac si eu in WE cu capsuni in loc de cirese. Ramona

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.