Pateuri cu branza







By http://retetegg.blogspot.com/

A fost frig zilele acestea asa ca cea mai buna solutie de combatere a frigului a reprezentat-o cuptorul :)

In incercat sa pregatesc retete care implica operatiunea de coacere si de dat tarcoale cuptorului. In plus, am abordat retete simple ca sa nu ne plictisim si sa nu obosim:)

Dupa ce am facut pizzete si cornuri cu ciocolata, a venit timpul pentru niste pateuri cu branza, iar maine urmeaza o reteta de cornulete!

Am folosit:
  • 1 aluat de foietaj, branza de oaie, un ou.
Am taiat aluatul de foietaj in dreptunghiuri, am umplut o parte din dreptunghi cu branza rasa de oaie si apoi am inchis cu cealalta parte formand patratele.

Le-am inchis marginile prin apasarea cu o furculita a aluatului.

Am asezat pateurile in tava pe hartie de copt, am uns cu ou si am lasat la cuptor la foc mediu 20 de minute.

Le-am servit calde!

Din aceeasi categorie va recomand:

1. Pateuri cu ciuperci si carne


2. Pizette


3. Strudel cu dovleac

20 Response to "Pateuri cu branza"

  1. Beth says:

    Superbe, sa ferais bien mon dîner de ce soir, j'adore ça!

    bisous

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth! Bisous!

    hmmm, ce bunatati faci tu Danutza cu manutetele alea ale tale! delicioase! am sa prepar strudel ;) merci de idee de eek-end! :*

    Danutza says:

    Merci mult! E minunat strudelul, cu orice umplutura:) Pupici!:*

    Cristina says:

    Am facut si eu un fel de pateuri aseara, dar cu aluat facut de mine... facem schimb?

    nely says:

    Delicioase pe vremea asta!!!!!!!Pupici!

    Danutza says:

    Sigur ca facem schimb, imi plac mult cele cu aluat facut in casa dar eu sunt mai lenesa :)) Pup!

    Danutza says:

    Asa-i Nely! Pupici!

    La pateuri nu lipsesc pentru nimic in lume,mai ales daca sunt cu branza!

    Danutza says:

    Teo, te servesc cu drag! Pupici!

    Ador pateurile astea ! Te astept cu drag la provocarea Dulce Romanie a carei gazda sunt luna februarie. Pupici !

    Danutza says:

    Vio, multumesc mult pt invitatie! Chiar azi pun prima reteta pt provocare, cea cu drojdie:) Pupici!

    Daniela says:

    Eu vreau din toate cite putin, da ?! Ca altfel cum sa-mi dau seama daca nu gust... Hmmm, dar si virtual, tot simt ca simt bune... Pupici !

    A intrat Diana si le-a vazut si am si primit comanda.Te pup!

    Danutza says:

    Daniela, din fiecare o sa primesti ... doar esti oaspete de onoare:) Pupici!

    Danutza says:

    Mihaela, va urez spor la pregatiri ...sunt asa bune tocmai scoase din cuptor ...mmm:) Pupici!

    cu atatea bunatati....cum sa tin dieta mea?..:))

    Danutza says:

    Alinutza, mai faci cate o mica escapada de la dieta..las ca nici eu n-o mai tin, ca mi-e prea greu:)) Pup!

    stefy says:

    eu le fac asa cu dulceata!!! te astepata un premiu la mine pe blog!!!

    Danutza says:

    Sunt foarte bune si cu dulceata:) Pup si mersi pt premiu:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.