Cheeseburger de strut cu avocado




De curand m-am inscris la o campanie de testare a carnii de strut pe site-ul BuzzStore.ro. 
Nu am mai mancat pana cum carne de strut si nici nu am mai gatit carne de strut, asa ca eram foarte curioasa sa o testez si sa vad ce retete gustoase pot prepara cu ea. 

Ieri a sosit pachetul de la Gourmet de Strut. Un pachet plin cu bunatati: steak din carne de strut, gulas de strut si burgeri de strut. Plus 10 vouchere de discount si 10 brosuri pe care imi doresc sa le impart cu prietenii si pofticiosii curiosi, ca si mine. :)

Astazi am testat burgerii de strut. De-a lungul timpului am gatit si mancat burgeri de porc, vita, pui, curcan, iepure. Burgerii de strut se alatura de astazi listei, pe un loc fruntas. Contin doar carne gustoasa si sanatoasa de strut, sare de mare si piper, asa ca sunt ideali pentru cei mari si cei mici. Gasiti detalii despre beneficiile acestui tip de carne aici: https://www.struti.ro/beneficii.

Am vrut sa pun in evidenta cat mai bine carnea, asa ca nu am "sufocat" burgerii cu prea multe ingrediente sau sosuri nesanatoase, ci doar cu legume proaspete si un sos usor de iaurt. O carne atat de gustoasa si cu asemenea beneficii, merita pusa in valoare in orice reteta, chiar si in niste banali cheeseburgeri de casa.

Portii: 2 (4 cheeseburgeri)
Timp de preparare: 20 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 4 burgeri de strut, 4 chifle cu susan/seminte, 4 frunze de salata, 1 ceapa rosie, 2 rosii, 4 felii de svaiter, 1 avocado, 250 g iaurt cremos, 1/2 lime, sare roz, ketchup (optional);
Burgerii de strut se rumenesc usor pe grill sau in tigaia antiaderenta. Eu i-am gatit 2-3 minute pe fiecare parte. Au ramas foarte suculenti si fragezi.

Chiflele taiate pe jumatate le-am umplut cu salata verde, felii de rosii (din gradina mea, ultimele rosii din acest an), ceapa rosie. Am pus apoi cate un burger de strut, felii de avocado si felie de svaiter.

Am pregatit un sos usor din iaurt cremos, zeama si coaja de lime si sare roz.

Am servit burgerii cu sos din belsug. Au fost absolut deliciosi si cu siguranta nu s-au dus direct pe coapse ca cei de la fast food :)))

Va recomand si voua sa incercati acesti burgeri sanatosi de strut. Merita sa ne rasfatam cu ceva bun din cand in cand, iar burgerii sunt alegerea perfecta pentru o cina in familie sau un pranz pe fuga.

Pentru mai multe detalii despre campania de testare Gourmet de Strut intrati pe site-urile http://www.struti.ro si http://www.buzzstore.ro, dar si pe Facebook unde gasiti postarile si impresiile mele din timpul campaniei de testare: http://www.facebook.com/BUZZStoreRomania si http://www.facebook.com/carnedestrutsanatoasa 

Pofta buna!

0 Response to "Cheeseburger de strut cu avocado"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.