Bruschete


V-am mai prezentat o reteta de bruschete, acum vreo 2 luni, dar nu pot sa ma abtin si sa nu va prezint inca una, la fel, sau poate chiar mai buna :)

Eu as manca bruschete in fiecare zi, fara probleme, la oricare din mesele zilei. Cel mai mult le prefer la micul dejun, insa nu le refuz nici ca gustare intre mese, sau de ce nu, la cina cand n-am chef sa gatesc altceva :)

Asadar, bruschete gustoase si sanatoase pentru voi, intr-o duminica lenesa :)

Am folosit (2 portii):
  • 4 felii de paine neagra (am folosit paine "Grau Intreg" de la Vel Pitar), 2 rosii mari, putin ulei de masline extravirgin, 1 catel de usturoi, busuioc, oregano, putin cascaval ras, chilli cu sare de mare, cateva frunze de salata verde, cateva fire de marar;
Mie imi place foarte mult painea Grau intreg, asa ca va recomand si voua sa incercati, mai ales pentru bruschete :)

Am pus pe fiecare felie de paine putin ulei de masline extravirgin si am frecat apoi feliile cu usturoi.

Le-am pus pe tigaia de clatite (care e perfecta pentru copt paine) si le-am lasat 2 minute.

Intre timp am taiat rosiile in cubulete.

Am intors feliile de paine si am lasat inca 2 minute.

Intoarcem din nou painea si de aceasta data punem deasupra rosiile.

Mai lasam cateva minute, de preferat la foc mic sa nu se arda painea ci doar sa fie crocanta.

Asezam feliile de paine pe o farfurie, pe frunze de salata verde, rasnim putin chilli cu sare de mare si adaugam cascaval ras deasupra.

Decoram cu marar si servim cu pofta mare :)


Duminica excelenta va doresc!

2 Response to "Bruschete"

  1. Bune tare!

    Danutza says:

    Multumesc Andreea! :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.