Retete testate de cititori

By http://retetegg.blogspot.ro/

De astazi vom incepe un nou proiect pe blog. Un proiect pe care mi-am dorit de multa vreme sa-l pun in aplicare si pentru care abia acum am reusit sa-mi fac timp.

Vom avea incepand cu aceasta luna o sectiune dedicata cititorilor blogului si retetelor testate de ei.

De foarte multe ori am primit pe facebook poze cu retete pe care cititorii blogului le-au testat si care au fost o reusita. Ma bucur enorm atunci cand vad ca ii pot inspira si pe ceilalti sa gateasca si sa incerce retetele mele. Si eu am o multime de carti de bucate pe care le rasfoiesc atunci cand vreau o idee noua sau cand vreau sa fiu sigura de reusita unui preparat, asa ca sunt extram de bucuroasa cand blogul meu devine cartea de bucate a cititorilor.

Pentru toti cei care au incercat, incearca si vor vrea sa incerce retetele mele, am creat o rubrica noua, in care voi afisa toate retetele testate de cititori, insotite si de cel putin o poza a preparatului. 

Ce trebuie sa faceti voi ca sa fiti prezenti in aceasta rubrica? Pai e simplu, alegeti o reteta si o pregatiti in stilul vostru, cu mentiunea ca trebuie sa se regaseasca in preparatul vostru aceleasi ingrediente principale ca si in reteta mea (evident, fiecare gateste intr-un stil aparte asa ca nu ma deranjeaza deca alegeti sa modificati cate ceva prin reteta, astfel incat sa fie pe gustul vostru).

Preparatul vostru trebuie sa fie si fotografiat (ca sa-l putem face si pe el celebru :D ). Este suficienta o singura poza, cea finala, si calitatea ei nu e musai sa fie maxima. Si eu mi-am inceput aventura in ale blogului cu poze facute cu telefonul mobil, asa ca nu am mari cerinte in acest sens, poate doar ca poza sa fie cat de cat luminoasa si clara (adica sa se distinga ok ceea ce ati pregatit).

Trebuie apoi sa imi trimiteti mie pe mail sau pe facebook intr-un mesaj, numele retetei testate (si eventualele modificari aduse de voi retetei), o fotografie (una facuta de voi neaparat, nu luata de pe net) si numele vostru (sau un pseudonim, fiecare ce prefera). Optional puteti trimite si o fotografie cu voi, ca sa va facem cunoscuti pentru talentul vostru :)

Si pe facebook vom face un album cu fotografii trimise de voi, fotografii ale retetelor testate.

Nu este necesar sa aveti blog, sau profil de facebook, pentru ca vom lua oricum in considerare efortul depus de voi. Pentru cei care au blog (chiar daca nu este un blog culinar), vom face si trimitere cu un link spre acesta in cadrul postarii respective.

Numarul de retete testate si trimise este nelimitat asa ca asteptam toate sugestiile voastre. La primul prag atins (de 50 de retete ale unui singur cititor) avem si un premiu surpriza, prin care vom rasplati efortul depus :)

Scopul in sine este sa imi cunosc si eu mai bine cititorii fideli care imi testeaza retetele. Si sa pot sa le multumesc pentru increderea pe care mi-o acorda.

Astept cu mare drag sa primesc retete de la voi!!

Mail: retete_gg@yahoo.com  sau  office.retetegg@gmail.com
Facebook: http://www.facebook.com/retetegg  sau pagina oficiala: http://www.facebook.com/pages/Retete-gustoase-si-garnisite/145396172164692

4 Response to "Retete testate de cititori"

  1. Primãvarã frumoasã si mult succes cu ce iti doresti! pup

    Foarte frumos proiect. Poate reusesc sa particip si eu cu un preparat, altul decat prajiturile mele. Asta ca sa-ti arat ca stiu sa fac si altceva in afara de dulciuri. :))) Nu ca mi-as inchipui ca te indoiesti de talentul meu de gospodina, dar mi se pare interesanta aceasta provocare. Pupici si succes cu proiectul.
    PS. Oare e o idee buna ca ai pus puiul de la Twitter in aceeasi casuta cu cele doua pisici? Stiu ca blogging cat e ocupata, dar Maukie se uita staruitor in sus. Si mai da si din coada. Hm, sper sa nu aiba probleme puiutul asta. :)

    Danutza says:

    Rita, sunt convinsa ca stii sa faci o multime de bunatati si astept sa ne impresionezi ca de obicei cu ele. Eu la dulciuri nu am un asa mare talent cum ai tu, asa ca mai compensez la alte feluri culinare :)

    Puiutul de la twitter e cam in pericol cu toate pisicile mele infometate, sper sa nu-l prinda ca-n desene si sa-i zboare fulgii :))

    Te astept cu mare drag sa ne incanti! Pupici :*

    Danutza says:

    Multumesc asemenea Ramona! Pupici :*:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.