Creveti cu portocale


Daca e weekend iar ne rasfatam cu ceva bun:) Astazi va aduc o reteta rapida si savuroasa: creveti cu portocale.

Cred ca cel mai bun mod in care putem sa pregatim crevetii este cel exotic. Eu ador combinatia de fructe dulci-acrisoare si creveti. De aceasta data i-am incercat cu portocale dulci si zemoase si i-am servit cu garnitura de legume si orez. 

Sunt foarte buni cu ananas si sos dulce acrisor, dar si cu portocale sunt deliciosi!

Am folosit:
  • 400 g creveti congelati, 2 portocale, 1 ardei gras rosu, 1 ceapa, 3 catei de usturoi, 1/2 lingurita ghimbir pudra, un praf de piper alb, un praf de sare, 1/2 lingurita curry pudra, 1 lingurita sos soia, 1/2 lingurita sos dulce-acrisor, 2 lingurite otet, ulei de masline.
  • garnitura: mix de legume congelate: fasole pastai, cartofi, zucchini, mazare, porumb, morcov, ciuperci, orez (o combinatie facuta de mine intre 2 sortimente de mix de legume).
Am decongelat crevetii in apa rece si i-am lasat la scurs.

Am taiat ardeiul si ceapa si le-am pus in tigaie cu 1 lingura de ulei de masline. Le-am sotat cateva minute apoi am pus usturoiul tocat fin.

Am mai lasat 2-3 minute, apoi am pus crevetii si condimentele. Am adaugat otetul si sosurile.

Am decojit portocalele si le-am tocat cuburi. Le-am pus peste creveti cu tot cu sucul care s-a scurs din ele.

Am lasat la foc mediu aprox 10-12 minute, amestecand din cand in cand.

Mixurile de legume le-am pregatit intr-un wok mare la foc iute impreuna cu 2-3 linguri ulei de masline si un praf de sare.

Am servit crevetii cu sos de portocale si legume.

Pofta buna si weekend frumos!

10 Response to "Creveti cu portocale"

  1. Simona says:

    Tare buni or fi in varianta asta...

    Și mie îmi place combinația aceasta.

    Danutza says:

    Simo, bunuti tare :) Pup:*

    Danutza says:

    Alina, combinatiile exotice mi se par cele mai bune pt creveti :) :*

    adnia says:

    interesanta combinatie!

    Danutza says:

    Si gustoasa :D :*

    Unknown says:

    Ce bunatate!! Imi plac tare mult crevetii. Pupici

    Danutza says:

    Multumesc mult Paula! In ultima vreme am inceput si eu sa-i ador :)
    Pupici:*

    Foarte buni,pe gustul meu!!

    Danutza says:

    Merci Lulu. Pup:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.