Meniu pentru masa de Craciun


Dragii mei, au mai ramas doar 2 zile pana la Craciun, asa ca am intrat cu totii in febra pregatirilor. Sunt convinsa ca pe la toate casele miroase deja a cozonac si a fursecuri, a turta dulce aromata, usor usor si a sarmale, a friptura, a vin fiert.

Eu de maine incep pregatirile, caci pana acum abia m-am aprovizionat cu toate cele necesare :)
Am reusit totusi sa-mi stabilesc meniul din acest an, un meniu cu "de toate", caci noi ne incadram intre traditional si modern :)

Pentru voi am 3 propuneri de meniu, in functie si de preferintele familiei, le mai puteti combina cum va place mai tare. In orice caz, sunt convinsa ca indiferent daca va place o masa de Craciun cu preparate 100 % traditionale, o masa combinata sau moderna, preparatele vor avea un gust delicios, aspectul perfect si o familie de pofticiosi tare multumita :)

Meniu traditional pentru masa de Craciun

Aperitiv/Antreu

Fel principal

Desert 


Meniu traditional si modern pentru masa de Craciun

Aperitiv/Antreu

Fel principal

Desert 

6 Response to "Meniu pentru masa de Craciun"

  1. Sarbatori frumoase alaturi de cei dragi!Pup!

    Craciun fericit, plin de sanatate, bucurii si pace, alaturi de cei dragi ! Te imbratisez cu drag !

    Danutza says:

    Multumesc asemenea Mihaela! Craciun fericit si plin de bucurii si cadouri :)
    Pupici:*

    Danutza says:

    Daniela, multumesc asemenea! Numai bucurii, liniste si bucate alese sa ai de Craciun :)
    Te pup cu mare drag :*:*

    Haplea says:

    Craciun fericit cu bucate alese.La multi ani!

    Danutza says:

    Multumesc asemenea! Craciun fericit :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.